V sobotu 11. října jsme se postavili čelem výzvě s názvem Gastrothon. Na trase z Plzně do Prahy nás čekalo 116 kilometrů a 1 798 výškových metrů, které jsme rozdělili mezi 10 běžců.
Do projektu se ať už jako členové štafety či technická a materiální podpora zapojily společnosti z řad klientů, partnerů a zpřátelených firem: Diton, Rebut, Progress nebo Minimize. I díky nim se nám podařilo podpořit nadační fond Emil a v cíli předat šek v hodnotě 50 000 Kč, který pomůže handicapovaným dětem v jejich cestě za sportovními sny.
Odměnou a třešničkou na dortu pro nás byl finální čas zdolání celé trasy: 11 hodin a 13 minut. To znamená překonání dosavadního rekordu výzvy o rovných 45 minut.
Celý závod otevřel David Kolář v 7:00 od restaurace U Čejků v centru Plzně. Na každého běžce čekalo 9 – 15 kilometrů dle vybraného úseku. Čtvrtou, nejdelší etapu, si vybral zástupce společnosti Diton – Daniel Křížek, který se s téměř patnácti kilometry popral za hodinu a půl. Virtuální cílovou pásku před Červeným Jelenem v Praze proběhl spoluzakladatel CreatiComu Michal Rejmon v 18:13.
Nic tedy nebránilo předání šeku ředitelce nadace Emil, Janě Procházkové a následné oslavě v Červeném Jelenovi.
Chtěli jsme se vydat za společným cílem nejen jako tým CreatiComu, ale také po boku našich klientů a partnerů. Spojit síly mimo kancelář, ukázat, že nás spojuje víc než jen projekty a smlouvy, chuť táhnout za jeden provaz. A to se povedlo.
Pro CreatiCom to byla první charitativní výzva, kterou jsme nejen zvládli, ale hlavně si ji užili. Už nyní přemýšlíme, jakou sportovní výzvu a dobrý skutek spojíme příště.
- Účastníci štafety: David Kolář, Filip Srnka, Štěpán Hořeňovský, Daniel Křížek, Jan Bartoň, Fabiána Bytyqi, Tereza Havlíčková, Radek Miškovský, Tereza Richtr, Michal Rejmon
- Celkový čas: 11 hodin, 13 minut (tempo: 5:45)
- Trasa a další info o projektu Gastrothon: www.gastrothon.cz
Děkujeme partnerům, kteří nám pomohli podpořit dobrou věc a zajistit akci jak organizačně, tak materiálně.
Pokud byste rádi podpořili nadaci Emil s námi, můžete!
Cest je hned několik: platební brána na webových stránkách, jednorázová nebo pravidelná DMS, možná je i podpora konkrétního příběhu.