CreatiCom s.r.o.

Jak jsme pomocí digitálních kanálů během roku rozšířili agenturu z 8 na 45 + lidí a zvedli obrat o 487 %.

Spolupráce v číslech

0
životní hodnota získaných zakázek za rok 2020
0
sledujících našich kanálů a profilů
0
% return on investment

O klientovi

Jsme komunita marketingových expertů a zkušených obchodníků, kteří své znalosti předávají studentům vysokých škol. Spojením se studenty našim klientům přinášíme kombinaci zkušeností seniorů a zapálení juniorů! Tato kombinace přináší inovativní pohled na věc, bezkonkurenční flexibilitu a dovoluje nám spolupracovat s malými podnikateli i nadnárodními korporáty. Pomáháme v oblasti online marketingu i digitálního obchodu.

Výsledky

Navzdory Covidu-19 jsme v roce 2020 získali 36 nových klientů. Průměrná životní hodnota klienta je 570 000 Kč. Průměrná cena za konverzi je 8 780 Kč a průměrná cena za lead je 98 Kč.
ROI je 2 285 %.

Výzvy

1.Odlišit se komunikací od marketingových agentur, kterých je v ČR ohromné množství.

2. Získat nové klienty.

3. Podpořit náš brand & informovat
o možnosti a výhodách digitálního obchodu. V celé ČR je pouze 5 společností, které nabízejí komplexní digitalizaci obchodu.

Řešení

Definovali jsme, že nejsilnějším kanálem je pro nás Linkedin a následné vyvedení předehřátých leadů do dalšího obchodního jednání skrze emailing, osobní schůzky a především videohovory. Budujeme 3 Linkedin profily, skrze které komunikujeme naše služby různými způsoby.

Jak jsme postupovali?

1. Definice cílových skupin.

2. Rozdělení cílových skupin mezi jednotlivé obchodníky

– Linkedin Michal Rejmon – nabízíme komplexní digitalizaci obchodu českým společnostem skrze kontaktování obchodních ředitelů a majitelů společností v oblasti B2B.
– Linkedin Radek Miškovský – nabízíme služby obou divizí skrze dlouhodobou individuální konverzaci s řediteli společností v oblasti B2B i B2C.
– Linkedin Jan Bartoň – nabízíme online marketing, web development a grafiku skrze oslovování marketingových manažerů v oblasti B2B
i B2C.

3. Tvorba komplexní mindmapy obchodního procesu.

4. Nastavení automatizace obchodu – automatizace oslovování skrze Linkedin, Automatické propisování kontaktů do CRM, automatizované personifikované mailingové seriály pro různé scénáře (obecné info s připomínáním se, připomenutí se po zaslání nabídky atp.), remarketing, automatizovaná podpora pro retenci klientů

5. Samotná komunikace na jednotlivých profilech.

6. Měsíční reporting a optimalizace podkladů (Prvotní komunikační funnel měl o 210% nižší úspěšnost než stávající, optimalizovaný funnel.)

Dopad

Podpořili jsme cíleně osobní značku klíčových zástupců naší komunity a především celkově značku naší společnosti CreatiCom.
Vedli jsme konverzaci s 3200+ relevantními descision makery a osobně či skrze videohovor jsme naše služby představili 300+ potenciálním klientům. Podpořili jsme tak výrazně povědomí o digitalizaci a o výhodách automatizace obchodních procesů.
Na našich příspěvcích máme více jak 300 000 zobrazení v oblasti B2B. A více jak 11 000 sledujících na profilech společnosti a osobních profilech klíčových lidí v rámci naší komunity.
Především jsme díky naší obchodní píli mohli pomoci s komunikací 36 novým klientům.

cs_CZCzech