Jak jsme pomocí digitálních kanálů během roku rozšířili agenturu z 8 na 45 + lidí a zvedli obrat o 487 %.
Jsme komunita marketingových expertů a zkušených obchodníků, kteří své znalosti předávají studentům vysokých škol. Spojením se studenty našim klientům přinášíme kombinaci zkušeností seniorů a zapálení juniorů! Tato kombinace přináší inovativní pohled na věc, bezkonkurenční flexibilitu a dovoluje nám spolupracovat s malými podnikateli i nadnárodními korporáty. Pomáháme v oblasti online marketingu i digitálního obchodu.
Navzdory Covidu-19 jsme v roce 2020 získali 36 nových klientů. Průměrná životní hodnota klienta je 570 000 Kč. Průměrná cena za konverzi je 8 780 Kč a průměrná cena za lead je 98 Kč.
ROI je 2 285 %.
1.Odlišit se komunikací od marketingových agentur, kterých je v ČR ohromné množství.
2. Získat nové klienty.
3. Podpořit náš brand & informovat
o možnosti a výhodách digitálního obchodu. V celé ČR je pouze 5 společností, které nabízejí komplexní digitalizaci obchodu.
Definovali jsme, že nejsilnějším kanálem je pro nás Linkedin a následné vyvedení předehřátých leadů do dalšího obchodního jednání skrze emailing, osobní schůzky a především videohovory. Budujeme 3 Linkedin profily, skrze které komunikujeme naše služby různými způsoby.
1. Definice cílových skupin.
2. Rozdělení cílových skupin mezi jednotlivé obchodníky
– Linkedin Michal Rejmon – nabízíme komplexní digitalizaci obchodu českým společnostem skrze kontaktování obchodních ředitelů a majitelů společností v oblasti B2B.
– Linkedin Radek Miškovský – nabízíme služby obou divizí skrze dlouhodobou individuální konverzaci s řediteli společností v oblasti B2B i B2C.
– Linkedin Jan Bartoň – nabízíme online marketing, web development a grafiku skrze oslovování marketingových manažerů v oblasti B2B
i B2C.
3. Tvorba komplexní mindmapy obchodního procesu.
4. Nastavení automatizace obchodu – automatizace oslovování skrze Linkedin, Automatické propisování kontaktů do CRM, automatizované personifikované mailingové seriály pro různé scénáře (obecné info s připomínáním se, připomenutí se po zaslání nabídky atp.), remarketing, automatizovaná podpora pro retenci klientů
5. Samotná komunikace na jednotlivých profilech.
6. Měsíční reporting a optimalizace podkladů (Prvotní komunikační funnel měl o 210% nižší úspěšnost než stávající, optimalizovaný funnel.)
Podpořili jsme cíleně osobní značku klíčových zástupců naší komunity a především celkově značku naší společnosti CreatiCom.
Vedli jsme konverzaci s 3200+ relevantními descision makery a osobně či skrze videohovor jsme naše služby představili 300+ potenciálním klientům. Podpořili jsme tak výrazně povědomí o digitalizaci a o výhodách automatizace obchodních procesů.
Na našich příspěvcích máme více jak 300 000 zobrazení v oblasti B2B. A více jak 11 000 sledujících na profilech společnosti a osobních profilech klíčových lidí v rámci naší komunity.
Především jsme díky naší obchodní píli mohli pomoci s komunikací 36 novým klientům.
CreatiCom s.r.o.
Kancelář: Velká Hradební 1510/22, Ústí nad Labem
Sídlo: Na Stráni 546/26, Děčín
IČO 08998451
DIČ: CZ08998451
Zapsán v živnostenském rejstříku Magistrátu města Děčín