Marketing pro lokální podniky

Počet hodin, které člověk průměrně stráví za den na sociálních sítích
0
Zákazníků tvrdí, že vyladěná online prezentace je pro ně rozhodující
0 %
průměrné navýšení obratu našich klientů po 4 měsících spolupráce
0 %

Zvyšte svůj obrat o 20% pomocí online marketingu!

Proč dělat on-line marketing?

Napřiklad jsme pomohli restauraci L’Osteria zvýšit meziročně obrat o více než 20 % díky influencer marketing kampani. Restaurace Červený Jelen po roce spolupráce a zapojení několika online marketingových kanálů trhá měsíční rekord v tržbách.

Jaké marketingové aktivity jsou důležité pro fungování vašeho podniku?

Facebook
Nejpoužívanější platforma pro placenou reklamu. Za relativně nízké ceny získáte tisíce relevantních zobrazení měsíčně, protože cílíte na konkrétní skupiny lidí, kteří sdílejí zájmy a problémy.

Instagram
V současnosti největší sociální síť, která běží na videu. Při volbě správného formátu a obsahu videa se ukážete zdarma desetitisícům i statisícům lidí.

LinkedIn
Ideální sociální síť k zacílení na B2B klientelu. Skrze Linkedin můžete efektivně firmám nabízet prostory pro večírky, teambuildingy a zároveň do vašeho podniku přilákat movitější klientelu.

TikTok 
Zde můžete získat zdarma jednoznačně nejvyšší dosah. Aktivně tvořit videoobsah je jednou z cest, kterou můžete oslovit statisíce lidí měsíčně a získat návštěvnost na dalších kanálech a zájem o váš produkt.

Představí váš podnik stovkám až tisícům potenciálních zákazníků. Při dlouhodobé spolupráci budujete důvěru a zvyšujete afinitu jejich publik k vaší značce.

Jsou základním stavebním kamenem vyhledatelnosti a  při pravidelné tvorbě obsahu se můžete dostat na přední příčky ve vyhledávačích. Zároveň vám pomůže propojit všechny kanály, informovat zákazníky o tom nejdůležitějším, co se děje a budovat důvěryhodnost.

Aneb optimalizace ve vyhledávačích pro lidi, kteří vyhledávají podniky v okolí. Pokud obsadíte první příčky, spíše přilákáte zákazníky, kteří v danou chvíli hledají vaše služby a jsou od vás pár kroků.

Platíte pouze při prokliku a tedy reálném zájmu o vaši firmu. PPC reklama vám zajistí lepší pozici a tedy větší viditelnost ve vyhledávání na Seznamu nebo Google. Máte tak větší kontrolu nad útratou.

Reklama stále funguje. Můžete jí zasáhnout vysoké procento návštěvníků vašeho podniku. Pomocí offline reklamy můžete podpořit prodej a navýšit obrat. Pomocí QR kódů zapojíte zákazníky do dění

Jsme vaši partneři v online komunikaci

Pomůžeme vám s výběrem vhodných sociálních sítí a dalších komunikačních kanálů. Vše nastavíme a dlouhodobě se o tyto kanály budeme starat. Nemusíte se bát, že bychom vám přidělávali práci.

Naší práci hodnotíme na základě hmatatelných výsledků, které přináší. Našim klientům dlouhodobě a pravidelně navyšujeme obraty. Podívejte se na případové studie L’osterie, Pointu a Červeného jelena, které jsme pro vás připravili. 

Jaké online marketingové aktivity vám přinesou nejvíc?

Určitě by bylo možné pro vaši online propagaci využít všechny sociální sítě a další internetové kanály. My vám ale pomůžeme vybrat, jaký jejich mix pro vás bude nejvíce efektivní. Poznáme vaše podnikání, řekneme Vám, které sítě využít a kde začít. Domluvte si první konzultaci zdarma. 

Náš tým je sestavený z ostřílených marketérů, kreativců, obchodníků i úspěšných podnikatelů. Naše schopnosti využíváme k efektivnímu nastavení vaší komunikace a co možná nejrychlejšímu dosažení cílů, aby vaše podnikání mohlo dál vzkvétat. 

Často kladené otázky

Facebook – využijte možnosti prodeje
Facebook je stále relevantní sociální síť, hlavně kvůli možnosti placených kampaní, které spouštíte přes Meta Business. Další výhodou této platformy jsou Facebook skupiny. Za relativně nízké ceny můžete pomocí reklamy a FB skupin oslovit tisíce potenciálních zákazníků měsíčně.

Instagram – ukažte se širokému publiku
v současnosti největší sociální sít‘, která běží na videu. Při volbě správného formátu a obsahu videa se ukážete desetitisícům i statisícům lidí bez nutnosti placení za reklamu.

Linkedin – oslovte rozhodovatele
ideální sociální sít‘ k zacílení na B2B klientelu. Firemní večírky a movitější klientela.

TikTok – zaměřte se na generaci Z
na Tiktoku můžete získat při nízkých nákladech jednoznačně nejvyšší dosah. 1,46 milionu uživatelů TikToku v ČR je starších 18 let.

Důležité je vybrat ty komunikační kanály, na kterých se pohybuje vaše cílová skupina. S výběrem a správou vhodných komunikačních kanálů vám rádi pomůžeme. Rádi se staneme nedílnou součástí vašeho podnikání.

Efektivní komunikace začíná již s rozpočtem 18 000 Kč měsíčně. Může se samozřejmě vyšplhat i více, pokud máte větší podnik. Ovšem většina našich klientů má rozpočet na marketing kolem 25 000 Kč včetně naší práce. 

Pokud máte rozpočet nižší než 18 000 Kč měsíčně, tak doporučujeme, abyste se o sociální sítě starali sami a my se postaráme jen o dobře nastavenou placenou reklamu. I taková spolupráce je možná. 

Sociální sítě mohou být pro podnikatele důležitým zdrojem zakázek, obchodu nebo příjmů. Ať už máte e-shop, podnikáte v architektuře nebo hledáte pomoc s marketingem pro restauraci, kavárnu nebo bar, vždy je pro vás důležité následující:

Zjistit, kde se pohybuje vaše cílová skupina. Podle toho poznáte, jaké sociální sítě jsou nejlepší pro komunikaci Vašeho podniku.

Pokud ve vaší cílové skupině lidé starší 25 let, zacílíte na ně na Facebooku. Instagram je sociální síť pro o trochu mladší skupinu, největší podíl má na Instagramu skupina 18 – 25 let. Ale zasáhnete zde i podstatné publikum 25 – 40 let. Ti nejmladší, narozeni po roce 2000, jsou doma na TikToku, který má v ČR už skoro 1,5 milionu uživatelů. 

Business klientelu jakéhokoliv věku najdete samozřejmě na linkedinu, což je síť, která v posledních letech na českém trhu rychle roste a má už nad milion uživatelů, mezi kterými najdete spoustu rozhodovatelů pro oblast B2B.

Placená reklama může být jedním z nejzajímavějších komunikačních kanálů. I při relativně malé investici dokáže váš podnik ukázat tisícům lidí, kteří by o vás jinak nevěděli. Z těch tisíců lidí vám následně do restaurace příjdou desítky až stovky. Příjdou většinou ovšem s kamarádem, kteří příště zase příjdou s jinou partou kamarádů. 

Investice do placené reklamy tedy dává velký smysl pro okamžité navýšení zákazníků, ale zároveň podpoření dalšího doporučování.

S kým budete spolupracovat?

Zuzana Vacurová

Zuzana Vacurová

Account Manager

Michal Rejmon

Michal Rejmon

Stratég

Naši klienti

Neváhejte kontaktovat náš tým a dozvědět se více o námi poskytovaných službách a více nabídkách pro Vaše podnikání!