LemonPay

V získávání leadů jsme efektivnější než call centrum. LinkedInem se nám pro LemonPay podařilo získat zakázky v potenciální hodnotě 13 milionů korun.

Spolupráce v číslech

0
navázaných kontaktů s cílovou skupinou
0
odeslaných obchodních prezentací
0 mil. Kč
hodnota zakázek
Lemon Pay

O klientovi

LemonPay je česká služba, která nabízí stravenkovou a benefitní bezkontaktní platební kartu Mastercard s bankovní technologií, která umožňuje platby v kamenných obchodech, aplikacích i online. Přináší nové možnosti, jak zvýšit motivaci, čistý příjem a spokojenost zaměstnanců. Vše s jednoduchou správou pro zaměstnavatele.

Vrstva 1

Výzvy

1. Dostat LemonPay do povědomí majitelů firem, HR a business developerů.

2. Převzít B2B komunikaci 2 obchodníků a získat pro ně obchodní příležitosti.

Jak jsme postupovali?

Převzali jsme komunikaci 2 obchodníku na jejich LinkedIn profilech. Dalším krokem byla celková úprava firemní komunikace. Za 6 měsíců jsme rozšířili LinkedIn síť klienta o 1250 nových kontaktů z řad cílové skupiny a vygenerovali tak zakázky s potenciální hodnotou 13 milionů.

Digitální obchod

Dopad

Efektivností jsme pokořili i celé call centrum, které denně navolává několik stovek kontaktů. Nám se díky naší službě povedlo získat opravdu velké a strategické obchodní partnery za zlomek nákladů.

Nezávazná poptávka

Neváhejte kontaktovat náš tým a dozvědět se více o námi poskytovaných službách a více nabídkách pro Vaše podnikání!