PPC reklama
Předběhněte konkurenci reklamou ve vyhledávačích!

Štěpán začal s placenou reklamou v Seznam.cz, kde nastartoval kariéru performance marketéra. Nyní na volné noze a ve spolupráci s CreatiComem pomáhá klientům budovat a rozvíjet online projekty.
Soustředí se na výkonnostní a brandové kampaně, které jeho klientům získávají nové zákazníky a současně pečují o ty stávající. Pod rukou mu prošli klienti jako jsou Brašnářství Tlustý, Červený Jelen nebo Louda Auto a.s.

Úvod do PPC reklamy
Školení je vhodné pro marketingové specialisty a manažery, kteří se chtějí orientovat ve světě digitální reklamy. Získáte přehled o základních pojmech a principech fungování PPC reklam a budete ji umět efektivně vyhodnocovat.
Délka: 2 hodiny
Cena: 12 000 Kč + DPH
Co se naučíte?
- Co jsou a jak fungují PPC reklamy
- Vysvětlení základních pojmů a metrik
- Jak si nastavit správné cíle a očekávání
- Jak na vyhodnocení kampaní
Úvod do PPC reklamy a základy reklamních nástrojů
Školení je vhodné pro marketingové specialisty a manažery, kteří se chtějí orientovat ve světě digitální reklamy. Získáte přehled o základních pojmech a principech fungování PPC reklam a budete ji umět efektivně vyhodnocovat. Navíc se naučíte jak nastavit základní kampaně ve třech hlavních reklamních systémech.
Délka: 3 – 5 hodin
Cena: 14 000 Kč + DPH
Co se naučíte?
- Co jsou a jak fungují PPC reklamy
- Vysvětlení základních pojmů a metrik
- Jak si nastavit správné cíle a očekávání
- Jak na vyhodnocení kampaní
- Nastavení vyhledávací kampaně v Google Ads
- Nastavení vyhledávací kampaně v Skliku
- Nastavení kampaně ve Facebook Ads
- Úvod do Google Analytics


Úvod do PPC reklamy a workshop na míru
Školení je vhodné pro marketingové specialisty a manažery, kteří se chtějí orientovat ve světě digitální reklamy. Získáte přehled o základních pojmech a principech fungování PPC reklam a budete ji umět efektivně vyhodnocovat. V rámci workshopu na míru se zaměříme na konkrétní oblasti PPC reklam, které vás budou zajímat.
Délka: 4 – 8 hodin
Cena: 16 – 22 000 Kč + DPH
Co se naučíte?
- Co jsou a jak fungují PPC reklamy
- Vysvětlení základních pojmů a metrik
- Jak si nastavit správné cíle a očekávání
- Jak na vyhodnocení kampaní
- Sestavení workshopu na míru:
- Komplexní školení brandových kampaní
- Komplexní školení výkonnostních kampaní
- Workshop zaměřen na Sklik
- Workshop zaměřen na Google Ads
- Workshop zaměřen na Facebook Ads

Pojďte se naučit v Canvě jako profíci!
Štěpán Hořeňovský