Digitální obchod

a LinkedIn jako efektivní B2B nástroj.

Správce sociálních sítí upravuje profil na linkedinu

Šimon vede naší divizi digitálního obchodu již 4 roky. Za tuto dobu mu rukama prošly malé i velké projekty českých i celosvětových firem. Segment jeho klientů je různorodý. Od fintech startupů, přes HR agentury až po výrobní firmy. V CreatiComu vede tým v oblasti B2B marketingu.

Jedním z jeho největších úspěchů bylo zvýšení poptávek pro LemonPay a získání tak pro klienta 43 zajímavých kontraktů s potenciálem výnosu několika milionů korun.

Co je digitální obchod pro je tak silný?

Školení je vhodné pro obchodní zástupce a týmy, které chtějí získat základní povědomí o digitálním obchodu a social sellingu. Přinese vašemu týmu manažerský přehled a základní povědomí o možnostech digitálního obchodu.

Délka školení: 1,5 – 2 hodiny
Cena: 12 000 Kč + DPH

Co se naučíte?

Základy Linkedin.
Nástroj pro B2B obchod

Školení je vhodné pro obchodní zástupce a týmy, které chtějí navazovat obchodní příležitosti přes LinkedIn. Přinese vašemu týmu schopnost využívat Linkedin pro vyhledání cílové skupiny, průzkumy trhu, situační analýzi a hlavně efektivní oslovení cílové skupiny, které vám může měsíčně přinést desítky leadů skrze každého aktivního zaměstnance.

Délka školení: 3 – 4 hodiny
Cena: 16 000 Kč + DPH

Co se naučíte?

LinkedIn a Sales Navigator,
komplexní workshop na míru

Školení je vhodné pro pokročilé obchodní zástupce a obchodní ředitele, kteří se chtějí naučit, jak pracovat s moderními nástroji pro obchod, jak využít Linkedin pro škálování vašeho byznysu, expanzi do zahraničí, hluboké průzkumy a zapojení do širokého spektra B2B marketingu. Školení vám přinese know-how o využívání komplexního obchodního nástroje Sales Navigator a Linkedinu jako vysoce efektivního obchodního nástroje.

Délka školení: 4 – 6 hodin
Cena: 22 000 Kč + DPH

Co se naučíte?

Prodávejte na Linkedinu efektivně!